×

                                                         REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „BON 100 zł”

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Akcja Promocyjna przeprowadzana będzie w sklepie stacjonarnym w godzinach jego otwarcia od dnia 26 kwietnia 2022 roku do dnia 31 maja 2022 roku.

  2. Akcja Promocyjna obowiązuje również w Sklepie online w okresie od dnia 26 kwietnia 2022 roku od godz. 00:01 do dnia 31 maja 2022 roku do godz. 23:59.

  3. Akcją Promocyjną nie są objęte towary zakupione z wykorzystaniem jakichkolwiek kuponów, kodów, aplikacji lub voucherów rabatowych.

  4. Akcją Promocyjną nie są objęte zakupy hurtowe.

  5. Akcją Promocyjną nie są objęte karty podarunkowe.

§ 2. ZASADY AKCJI PROMOCYJNEJ I REALIZACJI BONÓW RABATOWYCH

  1. Uczestnik ma prawo, a nie obowiązek skorzystania z Akcji Promocyjnej.

  2. W okresie od 23.04.2022 do 24.04.2022 za wydane co najmniej 300 zł w ramach jednej transakcji zakupu towarów wydawany będzie bon rabatowy o wartości 100 zł. W przypadku złożenia zamówienia w sklepie online, bon rabatowy obowiązuje do zamówienia od kwoty 300 zł brutto (nie wliczając kosztu przesyłki) i do zamówień złożonych do 24.04 zostanie dołączony do paczki z zamówionym towarem.

  3. Bony Rabatowe mogą zostać wykorzystane przy zakupach Towarów realizowanych na zasadach określonych niniejszym Regulaminem, w okresie od 26.04.2022 roku do 31.05.2022 do godziny 15:30 w sklepie stacjonarnym i do 31.05.2022 do godziny 23:59 w sklepie online.

  4. W celu skorzystania z rabatu należy wręczyć bon rabatowy sprzedawcy w sklepie stacjonarnym lub wpisać na stronie koszyka w sklepie online w polu ‘dodaj kod rabatowy’ numer umieszczony na bonie rabatowymi kliknąć ikonę „dodaj”, w okresie, o którym mowa w ust. 1 powyżej.

  5. Bon Rabatowy uprawnia do uzyskania Rabatu od ceny sprzedaży brutto (z podatkiem VAT) Towarów w wysokości 100 zł. Rabat z tytułu Bonu Rabatowego jest dzielony i rozkładany proporcjonalnie na wszystkie Towary podlegające Akcji Promocyjnej zakupione podczas jednej transakcji.

  6. Bon Rabatowy może zostać zrealizowany przy zakupie w ramach jednej transakcji w Salonie sprzedaży lub Sklepie online Towarów za minimum 200 zł. Zakup Towarów, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, nie dotyczy Towarów, których cena została już objęta bonami, kodami rabatowymi, zakupów hurtowych, oraz kart podarunkowych.

  7. Uczestnik dokonując zakupu towarów w sklepie stacjonarnym lub sklepie online ma prawo, a nie obowiązek skorzystania z rabatu na podstawie posiadanego bonu rabatowego.

  8. Realizacji podlegają tylko ważne bony rabatowe. Ważnym bonem rabatowym jest bon rabatowy, który spełnia łącznie poniższe warunki:

  1. został wydany przez Organizatora lub osobę przez niego upoważnioną;

  2. nie został uszkodzony mechanicznie w stopniu uniemożliwiającym odczytanie zapisanych na nim informacji;

  3. nie został już uprzednio zrealizowany;

  4. został przedstawiony do realizacji w okresie jego ważności (zob. ust. 1 powyżej) na zasadach określonych w Regulaminie.

  1. W przypadku przedstawienia do realizacji bonu rabatowego niespełniającego wymogów wskazanych w ust. 10 powyżej, Organizator jest uprawniony do odmowy realizacji danego bonu rabatowego.

  2. W przypadku przedstawienia do realizacji Bonu Rabatowego, co do którego istnieje uzasadnione przypuszczenie, iż został on przerobiony lub podrobiony, Organizator jest uprawniony do zatrzymania Bonu Rabatowego celem ustalenia jego autentyczności.

  3. Organizator jest zobowiązany do ustalenia autentyczności Bonu Rabatowego w terminie 30 dni od dnia jego zatrzymania. Uczestnik zostanie powiadomiony o wyniku powyższych ustaleń listem poleconym wysłanym na adres korespondencyjny Uczestnika wskazanym przy zatrzymaniu Bonu Rabatowego.

  4. W razie uznania, iż Bon Rabatowy nie został przerobiony lub podrobiony Uczestnik jest uprawniony do wykorzystania Bonu Rabatowego przy zakupach Towarów w terminie 7 dni od otrzymania powiadomienia, o którym mowa w ustępie powyżej.

  5. Uczestnik zobowiązany jest poinformować sprzedawcę o chęci skorzystania z Bonu Rabatowego najpóźniej z chwilą przystąpienia do zapłaty za Towary w Salonie sprzedaży.

  6. Brak zgłoszenia przez Uczestnika chęci skorzystania z Bonu Rabatowego przy danej transakcji najpóźniej z chwilą przystąpienia do zapłaty za Towary oznacza, iż Uczestnik nie wyraża woli skorzystania z Bonu Rabatowego w odniesieniu do dokonanej transakcji.

  7. Bon Rabatowy podlega jednorazowej, niepodzielnej realizacji. Uczestnik chcąc skorzystać z Bonu Rabatowego zobowiązany jest oddać Bon Rabatowy sprzedawcy w Salonie sprzedaży.

  8. Bon Rabatowy nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny.

  9. Po upływie ważności Bonu Rabatowego Bon Rabatowy nie podlega realizacji. Data ważności Bonu Rabatowego jest uwidoczniona na Bonie Rabatowym. Uczestnikowi nie przysługuje żadna rekompensata z tytułu utraty ważności Bonu Rabatowego.

  10. Zabronione jest powielanie i fałszowanie Bonu Rabatowego w jakikolwiek sposób oraz przy zastosowaniu jakichkolwiek technik. O każdym takim przypadku Organizator będzie informował prokuraturę lub inne właściwe organy państwowe.

  11. Uczestnikowi nie przysługują wobec Organizatora żadne roszczenia w przypadku udostępnienia przez Uczestnika Bonu Rabatowego osobie trzeciej, a także w przypadku utraty, zniszczenia lub zgubienia Bonu Rabatowego po jego wydaniu Uczestnikowi.

§ 3. ZWROT I WYMIANA TOWARÓW

  1. Towary nabyte przez Uczestnika w sklepie z wykorzystaniem Bonu Rabatowego, nie podlegają wymianie ani zwrotowi za wyjątkiem zgłoszenia reklamacji Towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz, U, z 2016 r., poz. 380 ze zm.) dotyczącymi rękojmi. Procedurę reklamacji opisuje §4 poniżej.

§ 4. REKLAMACJA

  1. Organizator dokłada wszelkich starań, aby oferowane Towary były wolne od wad oraz pełnowartościowe. Jednakże gdyby pomimo starań Towary posiadały wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź były niezgodne z umową, Organizator ponosi wobec Uczestnika odpowiedzialność za wadę Towaru na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi, a Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.

  2. W przypadku, gdy Towary posiadają wadę fizyczną, Organizator odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Uczestnikowi.

  3. Uczestnik będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Organizatora o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomił Organizatora niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

  4. W przypadku wady fizycznej Towaru, Uczestnik zgłaszający żądanie powinien wskazać, wedle swego wyboru, roszczenie przysługujące mu na mocy przepisów art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego.

  5. Uczestnik zgłasza reklamację bezpośrednio w dowolnym Salonie sprzedaży w terminie dwóch lat od daty wydania towaru (tj. w okresie rękojmi), nie później jednak niż rok od dnia zauważenia wady (tj. przed upływem terminu przedawnienia). Dla Uczestnika będącego Konsumentem, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem okresu trwania rękojmi. Jeżeli Uczestnik żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

  1. W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczeń dotyczących wadliwego Towaru wynikających z rękojmi, Organizator niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią żądania Uczestnika, zwróci się do Uczestnika o ich uzupełnienie.

  2. Organizator w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do żądań Uczestnika z tytułu rękojmi telefonicznie, mailowo lub pisemnie. W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji, ustosunkowanie do żądań zawierać będzie także uzasadnienie stanowiska Organizatora.

  3. W przypadku złożenia przez Uczestnika oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, Organizator pozytywnie rozpatrując reklamację, może niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Uczestnika, wymienić Towar wadliwe na wolny od wad albo wadę usunie. Taka możliwość jest wyłączona, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Organizatora albo Organizator nie spełnił wcześniejszego żądania Uczestnika wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

  4. Uczestnik będący Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez Organizatora usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Uczestnika będącego Konsumentem jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Organizatora. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Uczestnika będącego Konsumentem inny sposób zaspokojenia.

  5. W przypadku złożenia przez Uczestnika żądania wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, Organizator pozytywnie rozpatrując reklamację, wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Uczestnika. Organizator może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Uczestnika, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Uczestnika jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Uczestnikiem jest Przedsiębiorca, Organizator może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.

  1. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Uczestnika reklamacji, spór nie został rozwiązany:

  1. Organizator może zawrzeć z Uczestnikiem pisemne porozumienie o poddaniu sporu rozstrzygnięciu sądu polubownego, w którym określony zostanie co najmniej przedmiot sporu albo stosunek prawny stanowiący podstawę sporu oraz, ewentualnie określone zostaną inne zasady rozstrzygnięcia sporu przed sądem polubownym, tj. np. wskazany zostanie sąd polubowny, którego rozstrzygnięciu strony poddają spór i zasady postępowania przed tym sądem;

  2. Organizator może zawrzeć z Uczestnikiem, porozumienie o rozstrzygnięciu sporu w drodze mediacji, które będzie określać co najmniej przedmiot mediacji oraz osobę mediatora lub sposób jego wyboru.

  3. Organizator przekaże Uczestnikowi będącemu Konsumentem (na papierze lub innym trwałym nośniku) oświadczenie o zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu, przekazując jednocześnie informację o podmiocie uprawnionym do prowadzenia takiego postępowania albo odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

  1. Powyższe rozwiązania nie wyłączają prawa Uczestnika do rozwiązania sporu przed sądem powszechnym.

§ 5. OBOWIĄZKI INFORMACYJNE

  1. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.makadamia.pl oraz w sklepie stacjonarnym. Na zgłoszone pracownikowi Organizatora życzenie, Regulamin udostępniany jest Uczestnikowi do wglądu.

  2. Organizator porozumiewa się z Uczestnikami będącymi Konsumentami w sposób bezpośredni w sklepie stacjonarnym, a także telefonicznie, mailowo oraz pisemnie – w przypadku podania przez klienta będącego Konsumentem danych umożliwiających taki kontakt.

§ 6. SKARGI

  1. Wszelkie ewentualne skargi, związane z przebiegiem Akcji Promocyjnej Uczestnik może zgłaszać w terminie 30 dni od dnia nabycia Towarów lub usiłowania ich nabycia.

  2. Skargę należy skierować na piśmie na adres Organizatora (F.H.Makadamia Agata Hamara) z dopiskiem „Akcja promocyjna – BON 100 zł”.

  3. Skarga powinna zawierać: imię, nazwisko, adres do korespondencji oraz opis okoliczności stanowiących podstawę skargi.

  4. Organizator rozpatruje skargę w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Uczestnik zostanie powiadomiony o wyniku rozpatrzenia skargi listem poleconym wysłanym na adres korespondencyjny Uczestnika wskazany w skardze.

§ 7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Postanowienia Regulaminu oraz obowiązujące przepisy prawa stanowią podstawę przeprowadzenia Akcji Promocyjnej.

Rejestracja

Zarejestruj nowe konto

Masz już konto?
Zaloguj się lub Zresetuj hasło