Masz problem z zalogowaniem się na swoje konto? Wystarczy, że oczyścisz przeglądarkę z danych przeglądania.
Poniżej znajdziesz instrukcję, jak wyczyścić dane przeglądania dla pięciu najpopularniejszych przeglądarek - Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari.
Wybierz przeglądarkę z której korzystasz:
Google Chrome
1. Włączamy przeglądarkę, i klikamy trzy kropeczki w prawym górnym rogu, tuż pod przyciskiem wyłączania przeglądarki:
2. Następnie klikamy w "Ustawienia":
3. Przewijamy stronę na dół, i klikamy na "Zaawansowane":
4. Z sekcji "Prywatność i bezpieczeństwo", klikamy na "Wyczyść dane przeglądania":
5. Zaznaczamy "Pliki cookie" oraz "Obrazy i pliki":
6. Klikamy na "Wyczyść dane", po czym wyłączamy i włączamy przeglądarkę.
Mozilla Firefox
1. Włączamy przeglądarkę i klikamy na trzy kreski w prawym górnym rogu:
2. Z rozwijanego menu klikamy na "Opcje" :
3. Przejdziemy na stronę ustawień, z menu bocznego wybieramy opcje "Prywatność i bezpieczeństwo":
4. Przewijamy stronę niżej do sekcji "Ciasteczka i dane stron", i klikamy "Wyczyść dane":
5. Obie opcje muszą być zaznaczone, po czym należy kliknąć "Wyczyść":
Internet Explorer
1. Po włączeniu przeglądarki klikamy w ikonkę w prawym górnym rogu:
2. Najeżdżamy myszką na pozycję "Bezpieczeństwo" i klikamy w "Usuń historię przeglądania":
3. Zaznaczamy trzy pierwsze checkboxy, i klikamy "Usuń":
Opera
1. Po włączeniu przeglądarki klikamy na trzy poziome suwaki w prawym górnym rogu:
2. Przewijamy menu na dół, które pokazało się po prawej stronie i klikamy "Wyczyść dane przeglądania":
3. Z okienka które wyskoczy, wybieramy te dwie pozycje, po czym klikamy w "Wyczyść dane":
Safari
1. Pierwszym krokiem będzie włączenie opcji "Deweloper". Żeby to zrobić, należy kliknąć w Safari -> Preferencje, Zaawansowane. Następnie zaznaczyć pole wyboru "Pokazuj menu Programowanie" na pasku menu:
2. Następnie klikamy w zakładkę "Programowanie" -> "Opróżnij pamięci podręczne" :